Παρασκευή 2 Ιανουαρίου 2009

Στο παρα πεντε





Στο Παρά 5 είναι ο τίτλος δημοφιλούς κωμικής σειράς της ελληνικής τηλεόρασης, που προβλήθηκε από το Mega Channel, τις χρονιές 2005-2007. Σεναριογράφος της σειράς είναι ο Γιώργος Καπουτζίδης, ο οποίος είχε και το ρόλο ενός εκ των πέντε πρωταγωνιστών.

Η σειρά προβλήθηκε για πρώτη φορά από το Mega Channel στις 26 Σεπτεμβρίου 2005 και θεωρείται ως μια από τις πιο επιτυχημένες στη ιστορία της ελληνικής τηλεόρασης, κρίνοντας με βάση τις μετρήσεις θεαματικότητας της AGB.

Τηλεοπτικό είδος και αφηγηματική τεχνική

Αν και έχει χαρακτηριστεί ως κωμική, η σειρά μπορεί να ενταχθεί στο είδος των σειρών περιπέτειας και μυστηρίου με άφθονα κωμικά στοιχεία. Το κεντρικό θέμα της σειράς είναι μια υπόθεση εξιχνίασις εγκλήματος, κατά την εξέλιξη της οποίας συμβαίνουν πολλές κωμικές καταστάσεις. Η πορεία προς τη λύση περνά μέσα από διάφορα στάδια, και οι βασικοί χαρακτήρες ξεπερνούν διαδοχικά εμπόδια. Η διαμόρφωση των χαρακτήρων είναι συνεπής και παρακολουθεί πιστά την εξέλιξη της υπόθεσης.

Η αφηγηματική τεχνική της σειράς παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον καθώς υπερβαίνει τη συνήθη απλοϊκότητα των ελληνικών τηλεοπτικών σειρών. Η αφήγηση συνδυάζει αρκετές αναδρομές στο παρελθόν (flash-back) και προειδοποιήσεις για το μέλλον, οι οποίες συχνά ανακοινώνονται μέσω ενός αφηγητή. Ο αφηγητής είναι παντογνώστης και μάλιστα συμμετέχει στη δράση χωρίς να αποκαλύπτει εξ ολοκλήρου την πραγματική ταυτότητά του (Αμαλία) Ζέτα Μακρυπούλια. Ένα από βασικά πλεονεκτήματα της σειράς, στο οποίο πιθανότητα οφείλεται και η μεγάλη επιτυχία της, είναι το ότι κατορθώνει να εμπλέξει στον κύριο ιστό της υπόθεσης κωμικές καταστάσεις και αστείες ατάκες, η δύναμη των οποίων ενισχύεται από την κωμικότητα των ίδιων των ηρώων. Ένα ακόμη προσόν της σειράς είναι ο γόνιμος διάλογος της με τον σύγχρονη ποπ-κουλτούρα, τον παλιό ελληνικό κινηματογράφο, ξένες τηλεοπτικές σειρές καθώς και κόμικς.

Τέλος, αξίζει να προσθέσουμε πως ο σεναριογράφος αξιοποιεί εύστοχα τη διπολικότητα καλό-κακό και με βάση αυτή απεργάζεται θέματα όπως η φιλία, η διαφορετικότητα, η ανθρωπιά, η τρίτη ηλικία, τα άτομα με ειδικές ανάγκες, το χρήμα, η εξουσία, ο θάνατος, τη μεταφυσική. Η πρωτοτυπία της σειράς εντοπίζεται στο ότι φέρνει στο προσκήνιο για πρώτη φορά τα παραπάνω θέματα, σε αντίθεση με τον συνήθως έντονο σεξισμό και αφέλεια των ελληνικών τηλεοπτικών σειρών.


[Επεξεργασία] Υπόθεση

Η σειρά ασχολείται με ένα αδίστακτο και ισχυρό πρόσωπο που έχει σκοπό να εξαλείψει τα άτομα που σχετίζονται με ένα φόνο που έγινε πριν από 30 χρόνια. Ένα από αυτά τα άτομα είναι και ο πρώην Υπουργός Ευάγγελος Σταυριανίδης (Άλκης Παναγιωτίδης), ο οποίος δηλητηριάζεται κατά τη διάρκεια μιας δεξίωσης σε ένα ξενοδοχείο.

Ωστόσο, για κακή τύχη του "κακού" της υπόθεσης πέντε πρόσωπα φαινομενικά άσχετα μεταξύ τους (Αγγέλα, Ζουμπούλια, Ντάλια, Σπύρος και Φώτης) γίνονται τυχαία μάρτυρες του θανάτου του Υπουργού και συμφωνούν να εξιχνιάσουν τη δολοφονία του. Βέβαια, όπως αποκαλύπτεται στη συνέχεια της σειράς, αυτό που ενώνει τους Πέντε είναι ότι όλοι τους έχουν χάσει αγαπημένα τους πρόσωπα σε ένα αεροπορικό δυστύχημα πριν από 14 χρόνια.

Στην πορεία ανακαλύπτουν ότι ο Υπουργός στα νιάτα του ήταν κατήγορος στην υπόθεση δολοφονίας της Ελευθερίας Ασλάνογλου, ενώ αργότερα συνειδητοποίησε ότι ο άνθρωπος που καταδικάστηκε για τη δολοφονία αυτή, ο Γεράσιμος Βενετόπουλος, ήταν αθώος. Μη μπορώντας να αποκαλύψει το έγκλημα στις αρχές, βοήθησε τον κατηγορούμενο να δραπετεύσει και στη συνέχεια στράφηκε στο να αποκαλύψει οικονομικά σκάνδαλα της εταιρίας "Εξιτέρ", που σχετίζονταν με τους πραγματικούς υπεύθυνους ώστε να πληρώσουν, έστω και έμμεσα για το έγκλημα.

Οι Πέντε, από αριστερά, Σπύρος, Ντάλια, Ζουμπούλια, Φώτης και Αγγέλα.

Οι δραστηριότητες των Πέντε είναι ήδη γνωστές στον εγκέφαλο των δολοφονιών ο οποίος είναι ενοχλημένος, παρότι δεν ξέρει την ταυτότητα και τα κίνητρά τους. Πιο πολύ ενοχλημένος είναι ο μισθοφόρος του αρχηγού (ο οποίος είναι γνωστός ως "ο Κακός" ή "ο τύπος με τα μαύρα") που προσπαθεί να τους σκοτώσει, αλλά οι Πέντε πάντα του ξεφεύγουν, συνήθως με κωμικό τρόπο που αδυνατεί να προβλέψει.

Η ιστορία ξεκινά με τους Πέντε δεμένους στις σιδηροδρομικές γραμμές προσπαθώντας να ξεφύγουν καθώς πλησιάζει το τρένο, και συνεχίζει με την εξιστόρηση των γεγονότων 12 μήνες πριν τη συγκεκριμένη σκηνή. Προς το τέλος, τα δύο σημεία συγκλίνουν και βρισκόμαστε πάλι στην αρχή, ανοίγοντας την αυλαία για τον 2ο κύκλο. Αφηγήτρια της ιστορίας είναι η Αμαλία (Ζέτα Μακρυπούλια).

Εκεί μαθαίνουμε ότι ο κακός (όντας πολιτικός) αναλαμβάνει την πρωθυπουργία, ενώ έχει κατορθώσει το δεύτερο σκοπό του: το θάνατο του Βενετόπουλου και (όπως νομίζει) των Πέντε. Οι Πέντε στην πραγματικότητα βρίσκονται στη Μύκονο για να βρουν τον μυστηριώδη 'Παύλο Μανοβιρογιαννάκη', έναν πρώην δημοσιογράφο που δούλευε στο γραφείο του Ομίλου Πολίτη στη Θεσσαλονίκη και απολύθηκε κατά την προσπάθειά του να ξεσκεπάσει την αλήθεια γύρω από τη δολοφονία της Ελευθερίας Ασλάνογλου.

Μια πρωτοτυπία στο σενάριο αποτελεί η σχέση με τον αριθμό 5. Εκτός από τους Πέντε, τόσοι αποκαλύπτεται ότι είναι και οι δολοφόνοι της Ελευθερίας, οι οποίοι μάλιστα φαίνεται να ήταν συμφοιτητές στη Θεσσαλονίκη. Πέντε ίσως να είναι και οι αρχικοί άνθρωποι που λίγο μετά τη δολοφονία προσπάθησαν να ξεσκεπάσουν τους ενόχους (έχουν αποκαλυφθεί τέσσερις: Βενετόπουλος, Σταυριανίδης, Μανοβιρογιαννάκης και Περικλής Ασλάνογλου - αδελφός της δολοφονημένης), ενώ υπάρχει και η υπόθεση ότι η Αμαλία (χαρακτήρας-αίνιγμα στη σειρά) άνηκε σε μια άλλη πεντάδα στο παρελθόν.

Ο "Παύλος" είναι αυτός ο οποίος προσφέρει στους Πέντε ένα καινούριο στοιχείο, το όνομα του τρίτου από την πεντάδα των δολοφόνων. Πρόκειται για τον μεγαλοεκδότη Δημοσθένη Πολίτη, ο οποίος βρίσκεται σε ρήξη με τον Πρωθυπουργό (τον 'κακό'). Μέσω της Ντάλιας και με το πρόσχημα της επαγγελματικής συνεργασίας, οι Πέντε προσεγγίζουν τον Πολίτη, μαθαίνοντας, ύστερα από τηλεφώνημά του στον Πρωθυπουργό, για την ενοχή και του τελευταίου.

Αυτό προκαλεί την προσωρινή συμφιλίωση των δύο άσπονδων εχθρών, που αποφασίζουν από κοινού να απομονώσουν τον τελευταίο κρίκο της αλυσίδας της ιστορίας αυτής, τον κλεισθέντα σε γηροκομείο Αριστείδη Πολίτη, πατέρα του Δημοσθένη, ο οποίος προστάτεψε με αγνή βούληση το γιο του ύστερα από τη δολοφονία της Ελευθερίας Ασλάνογλου. Τους προλαβαίνουν ωστόσο οι Πέντε, που πληροφορούνται από τον πατέρα του Δημοσθένη ότι ο τελευταίος είχε διαπράξει και δεύτερο φόνο κατά της συζύγου του, Ελπίδας, την οποία μετέπειτα έθαψε στο εξοχικό του σπίτι στο Σούνιο.

Στο άκουσμα και μόνο της ανακάλυψης αυτής από τους Πέντε, ο Δημοσθένης Πολίτης, ο οποίος είχε επισκεφτεί στο ίδιο της το σπίτι την Ντάλια, προσβάλλεται θανάσιμα από καρδιακή προσβολή. Οι αρχές τον βρίσκουν νεκρό στο σπίτι του, όπου τον τοποθέτησαν κρυφά την νύκτα οι Πέντε. Το γεγονός φθάνει και στα αυτιά αλλά και στα μάτια του Πρωθυπουργού, καθώς οι Πέντε του αποστέλλουν κασέτα με την δημοσίευση του θανάτου του Πολίτη και ευχετήρια κάρτα, υπονοώντας όχι μόνο πως οι ίδιοι ευθύνονται, αλλά ότι γνωρίζουν και για την ενοχή του ιδίου. Με τη βοήθεια του αστυνομικού Τζουμάνη λίγο αργότερα οι Πέντε εντοπίζουν και τον τέταρτο δολοφόνο τον μεγαλοδικηγόρο Δελικάρη. Προσπαθούν να τον προσεγγίσουν με κάθε τρόπο και στην προσπάθειά τους αυτή, η Αγγέλα καταλήγει να παριστάνει την ασκούμενη δικηγόρο, ώστε να καταφέρουν να αποσπάσουν σημαντικές πληροφορίες. Δεν έχουν υπολογίσει όμως πως ο πρωθυπουργός έχει ήδη δώσει στο Δελικάρη όλες τις πληροφορίες για τους πέντε και πως εκείνος έχει στήσει τη δικιά του παγίδα. Μαζί με την γραμματέα-ερωμένη του, σχεδιάζουν να παραπλανήσουν τους πέντε "δίνοντας" τους μια ψευδή κατάθεση που αποδεικνύει πως ο Δελικάρης ήταν κι εκείνος ένας από τους υπερασπιστές του Βενετόπουλου. Η αλήθεια όμως δεν αργεί να αποκαλυφθεί. Ο Σπύρος συνδέοντας τα γεγονότα, καταλαβαίνει τι έχει συμβεί και όλοι μαζί πάνε να προλάβουν το Δελικάρη, ο οποίος όμως έχει ήδη φύγει προς άγνωστη κατεύθυνση, και στο δρόμο τους εμποδίζει ένα αυτοκινητικό ατύχημα, που τους στέλνει στο νοσοκομείο.

Οι πέντε μετά απο μιά επίσκεψη στον παράδεισο και μια συνάντηση με τα αγαπημένα τους πρόσωπα που έχουν πεθάνει, ξυπνούν στο νοσοκομείο με σπασμένα χερια και πόδια. Οι στενότεροι συγγενείς τους συνεδριάζουν και αποφασίζουν πως η 5άδα πρεπει να χωρίσει για την σωματική τους ακεραιότητα. Ετσι, αλλάζουν δωμάτια στο νοσοκομείο ενώ αφού βγουν είναι υπο την αυστηρή επιτήρηση των δικών τους. Μετά απο λίγο καιρό και αφού όλοι βλέπουν πως μαραζώνουν ο ενας μακρυά απο τον αλλο, τους επιτρέπεται να πανε σινεμά. Όμως απρόσμενα μέσα στην αίθουσα βλέπουν τη γραμματέα του Δεληκάρη και αφού την παίρνουν μαζί τους, τους αποκαλύπτει πως το μόνο που γνωρίζει ειναι πως ο 5ος δολοφονος ονομάζεται Τακης.

Μια βαρετή μέρα που η Νταλια θυμάται όσα έχει ζήσει με τον Αλέξη, εκείνος επιστρέφει τελείως απρόσμενα από την Αυστραλία. Η Ντάλια μαθαίνει πως δεν ήξερε για το ατύχημά της, αλλα ήρθε για όσο χρειαστεί. Εκείνος ζητάει απ' την Αγγέλα να μιλήσει στην 5αδα, χωρίς όμως να παρευρίσκεται εκεί η Ντάλια, για να τους ενημερώσει πως σε μια έρευνα σχετικά με το παρελθόν του πατέρα της Ντάλιας, τον Χατζηαλεξάνδρου, ανακάλυψε πως εκείνος ήταν ο βασικός υπαίτιος για την πτώση του αεροπλάνου στο οποιο επέβαιναν οι συγγενείς τους, καθώς και για άλλων αεροπλάνων, με σκοπό τα οικονομικά οφέλη. Μετά από αυτή την αποκάλυψη η στάση όλων απέναντι στη Ντάλια ψυχραίνεται και συνεχίζουν τις έρευνες μόνοι τους, με ελάχιστες τύψεις. Όμως όταν ανακαλύπτουν το σπίτι της αδερφής της Ελευθερίας, η Νταλια τους βρίσκει και κλαμμένη τους ρωτά σε τι έχει φταίξει. Η επόμενη σκηνή τους βρίσκει να πετούν μωβ και κίτρινα χαρτονομίσματα απ' την ταράτσα του ξενοδοχείου. Τα χρήματα ήταν αυτά που τους χώριζαν και αφού πλέον δεν θα υπήρχαν, τίποτα πια δεν θα τους χώριζε!

Αργότερα, η παρέα εκμεταλλεύεται τη ληστεία που γίνεται εις βάρος των δύο γιαγιάδων και ανακαλύπτουν έναν απ' τους κακούς. Όμως εκείνος αναγνωρίζει τις φωνές τους και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μάθει τα πάντα γι' αυτούς ο αρχηγός! Έτσι κάποια μέρα οι κακοί αποφασίζουν να τους βρουν, όμως η παρέα γλιτώνει για άλλη μια φορά χάρη στην Αμαλία. Μετά από αυτό το συμβάν ο Σπύρος, η Σοφία, η Θεοπούλα και ο Βασίλης με τη Γαρουφαλιά μετακομίζουν δίπλα στην Ντάλια...

Στο μεταξύ η Ριτσα ανακοινωνει το γαμο της. Ομως ο γαμπρος το σκαει, ενω ο ιερεας απαιτει προβα γαμου. Ετσι, όσο η Ριτσα ψαχνει το γαμπρο τη θεση της νυφης και του γαμπρου παιρνουν η ΝΤαλια και ο Αλεξης. Μετα απο μεγαλες αναστατωσεις ο ιερεας θα ενημερωσει τον Αλεξη πως η Νταλαι τον αγαπα αληθινα. Την ιδια ωρα ο πρωθυπουργος εχει αναστατωωσει τον κοσμο για να βρει τους 5 και τους συγγενεις τους. Αρχικα ανακαλυπτει καποιους μακρινους συγγενεις του Σπυρου και εξαφανιζει τις περιουσιες των γιαγιαδων. Οι 5 και ο Αλεξης θελουν να μιλησουν μαζι του αλλα το θεωρουν ενδειξη υποταγης και δειλιας να του τηλεφωνησουν. Ετσι, του στελνουν με φαξ καποια χαρτια απο το αρχειο του Σταυριανιδη. Εκεινος εντρομος τους τηλεφωνει και αρχιζει να τους απειλει λεγοντας πως θα τους λιωσει θα τους καταστρεψει... Η Νταλια ρωτα κατι τον Αλεξη αλλα εκεινος γνεφει αρνητικα, τοτε ρωταει δυνατα "Γιατι;". Ο Παυρινος ρωτα ποιος αλλος ειναι εκει και η Νταλια απαντα αποκαλυπτωντας το πραγματικο ονομα της!!!

Η επομενη σκηνη βρισκει την Νταλια να μπαινει επιδεικτικα στο γραφειο του Παυρινου και να τον διαταζει να καθισει...

Το τέλος "έρχεται" να μας "αποκαλύψει" το ρόλο της Αμαλίας, ο οποίος δεν είναι άλλος από την αεροσυνοδό που επέβαινε στο ίδιο αεροπλάνο με τους συγγενείς των πέντε ηρώων μας που βρήκαν τραγικό θάνατο. Η ίδια μία ημέρα πριν το δυστύχημα είχε παντρευτεί και μαζί με το σύζυγο της αποτελούσαν μια άλλη "θρυλική πεντάδα".

"Πάει" στον Παράδεισο κι αναλαμβάνει ως απεσταλμένη του Υψίστου να "βοηθήσει" την πεντάδα να διελευκάνει το μυστήριο του θανάτου της Ελευθερίας Ασλάνογλου πριν από 30 χρόνια στη Θεσσαλονίκη.

Πίσω στη σκληρή πραγματικότητα, ο Άρης Παυρινός μη μπορώντας να αντέξει τις συνέπειες των αποκαλύψεων, αυτοκτονεί μέσα στο πρωθυπουργικό γραφείο.

Ο Δελικάρης συλλαμβάνεται στη Βραζιλία.

Η Κατερίνα Ασλάνογλου εγκαταλέιπει μαζί με τις κόρες της δια παντός τον Χρήστο - Τάκη Λημνιώτη.

Οι δύο κακοί - Ανδρέας & Νίκος - καταλήγουν στη φυλακή όπου και μετανοούν για τα όσα έχουν κάνει.

Ο Σπύρος "χάνει" την πολυαγαπημένη του γιαγια Σοφία, η οποία μαθαίνουμε πως όλο αυτό το διάστημα είναι άρρωστη και δεν το γνωρίζε κανείς. Τον αποχαιρετά όπως του υποσχέθηκε: δίπλα του, στον καναπέ με την κουβερτούλα της, έχει μεγαλώσει αρκετά, έχει ζήσει περισσότερο απ' όσο μπορούσε - έξι μήνες παραπάνω απ' όσο είπε ο γιατρός και του υπενθυμίζει ότι είναι το πιο καλό παιδάκι του κόσμου. Ακριβώς όπως όταν πέθαναν οι γονείς του.

Ο κακός Ανδρέας του τηλεφωνεί από τη φυλακή για να του συλληπηθεί.

Έξι μέρες μετά το θάνατο της γιαγιας Σοφίας πεθαίνει και η Θεοπούλα. Φιλάει το γιο της Βασίλη και την εγγονή της. Ζητάει συγνώμη από τη Γαρυφαλλιά για όσα της έκανε κι ύστερα συλλαβίζει μόνο δύο λέξεις:"...Σόφη έρχομαι!".

Οι δύο γιαγιάδες "πάνε" στον Παράδεισο κι αναλαμβάνουν μια παρόμοια απόστολή με της Αμαλίας, αυτή τη φορά στην Ίμπιζα... Το όνειρο τους - έστω και μετά θάνατον - γίνεται πραγματικότητα.

Η Μαριλένα και ο Θωμάς δεν χωρίζουν ποτέ.

Ο Φώτης κάνει επιτέλους την καριέρα που ονειρεύεται στη δημοσιογραφία.

Η Φρίντα αποκτά τη δόξα που επιθυμούσε διακαώς, αφού εμφανίζεται αυτή ως ο άνθρωπος που ερεύνησε το θάνατο της Ελευθερίας Ασλάνογλου στη Θεσσαλονίκη και το οικονομικό σκάνδαλο της Εξιτέρ.

Η Ζουμπουλία δεν επιστρέφει ποτέ στις Σέρρες και νοικιάζει διαμέρισμα ακριβώς πάνω από της Μαριλένας, - με την οποία όχι όχι απλώς έχουν συμφιλιωθεί αλλά είναι κι αχώριστες - στο οποίο και συγκατοικεί με την Αγγέλα.

Η Αγγέλα ξεκινά την καριέρα της σαν διευθυντικό στέλεχος σε μια από τις επιχειρήσεις της Ντάλιας.

Η Ντάλια απογοητεύεται από την εγκατάλειψη του Αλέξη, τον οποίο θα συναντήσει έξι χρόνια μετά από μια μοιραία νύχτα... Ο Αλέξης έχει πια αναλάβει την οικονομική διαχείρηση των επιχειρήσεων του Ραλφ Ποστολθγουεϊντ... Έπειτα από τη συνάντηση αυτή, η Ντάλια και ο Άλέξης δεν χωρίζουν ποτέ πια, αφού εκτός από την αγάπη τους, τους ενώνουν και δυο δίδυμα παιδιά. Ένα αγόρι που μοιάζει καταπληκτικά στον Αλέξη κι ένα κορίτσι το οποίο μοιάζει καταπληκτικά στην Ντάλια.

Η παρέα των πέντε θα μείνει ενωμένη όλα τα χρόνια που θα ακολουθήσουν...

[Επεξεργασία] Πρόσωπα

Κύριο άρθρο: Χαρακτήρες του Στο παρά 5

Σύμφωνα με τον σεναριογράφο, οδηγός για τη δημιουργία των πέντε πρωταγωνιστών αποτέλεσαν οι διαφορετικές πιθανές αντιδράσεις στο φόβο. Ο καθένας ανάλογα με το χαρακτήρα του αντιδρά ή δεν αντιδρά, διαφορετικά στις δύσκολες καταστάσεις.

[Επεξεργασία] Οι Πέντε

[Επεξεργασία] Δευτερεύοντες χαρακτήρες

[Επεξεργασία] Έκτακτες συμμετοχές

[Επεξεργασία] Αντιδράσεις και δημοφιλία

Όταν ο σεναριογράφος παρέδωσε τα πρώτα κείμενα της σειράς στους υπευθύνους του καναλιού, εκείνοι δεν έμειναν ευχαριστημένοι από το πόνημα του Καπουτζίδη. Επιστρατεύθηκε άλλος γνωστός σεναριογράφος για να "χτενίσει" το σενάριο, αλλά και πάλι δεν υπήρχε μεγάλη αισιοδοξία στο κανάλι.[εκκρεμεί παραπομπή]

Στη τηλεοπτικές σεζόν 2005-6 και 2006-7 καθίσταται πρώτη σε δημοφιλία και θεαματικότητα τηλεοπτική σειρά (της τάξης του 50%-55% σύμφωνα με την AGB) ξεπερνώντας ακόμα και την πρόσφατη επιτυχία του Καφέ της Χαράς.

Λόγω του σεναρίου, έχει προκαλέσει έντονο ενδιαφέρον,΄συζητήσεις και θεωρίες σχετικά με την εξιχνίαση του μυστηρίου, ενώ έχει δημιουργηθεί μεγάλη κοινότητα πιστών τηλεθεατών, on-line κοινότητες και ομάδες συζητήσεων, φαινόμενο γνωστό σαν cult television, που ως τώρα υπήρχε κυρίως για ξένες παραγωγές.

Τελικά, η τεράστια επιτυχία της σειράς, χάρισε στον Καπουτζίδη και τη Μακρυπούλια τη θέση των παρουσιαστών για τις εκπομπές πριν του διαγωνισμού Eurovision 2006, αλλά και τη θέση των σχολιαστών κατά το διαγωνισμό.

Πολλοί φανατικοί τηλεθεατές, για ευνόητους λόγους, έχουν αντιδράσει σχετικά αρνητικά στο γεγονός ότι η σειρά από ένα σημείο και μετά έγινε δεκαπενθήμερη από εβδομαδιαία, το οποίο εξηγείται από τις πρόσθετες υποχρεώσεις του σεναριογράφου - ηθοποιού κατά τον πρώτο κύκλο, αλλά και για τις συνεχιζόμενες επαναλήψεις ακόμα και στο δεύτερο.

Ηθοποιοί της σειράς, κρατώντας τα στοιχεία και την ιδιότητα του χαρακτήρα που υποδύονται, έχουν παρουσιάσει διάφορες διαφημίσεις, όπως της αλυσίδας Carrefour (Ντάλια, Γιαγιάδες), Electronet (Ντάλια) ή της τηλεφωνίας WIND (όλη η παρέα).

[Επεξεργασία] Μουσική

Το βασικό θέμα των τίτλων αρχής της σειράς αποτελεί το τραγούδι Ήμουν άγγελος του Τσάρλι σε στίχους του Δημήτρη Ιατρόπουλου και μουσική του Renato Favilli το οποίο ερμηνεύει η Δανάη Φαβίλλη. Το κομμάτι, αν και του 1981, και έχοντας βραβευτεί στην γειτονική Βουλγαρία (Φεστιβάλ Σόφιας), ταυτίστηκε με την επιτυχία της σειράς, με αποτέλεσμα λίγους μήνες μετά την έναρξή της να ακούγεται σε μαγαζιά της Ελλάδας και να βρίσκεται ψηλά στις πωλήσεις των δισκοπωλείων.

Ενδεικτικό επίσης της επιτυχίας της σειράς είναι η δημιουργία επανεκτελέσεων (remixes) από φανατικούς θαυμαστές με ατάκες αγαπημένων ηρώων της σειράς (π.χ. Θεοπούλα).

Επίσης, σε πρόσφατο επεισόδιο η Αμαλία της σειράς ηχογραφεί τραγούδι και γυρίζει βιντεοκλίπ με πρωταγωνίστριες τις γιαγιάδες Σοφία και Θεοπούλα. Το τραγούδι αυτό (Φιλί Φιλί με Λυτρώνεις), τραγουδισμένο με τη γνωστή προφορά της Αμαλίας, έχει σημειώσει μεγάλη επιτυχία στους ραδιοφωνικούς σταθμούς, ενώ κυκλοφορεί ευρέως και από εφαρμογές FTP ή σε κινητά μέσω bluetooth. Τους στίχους του τραγουδιού έχει γράψει ο Γιώργος Καπουτζίδης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου